CLIMBER B.C. Pitti Immagine fuarında yoğun ilgi gördü
Bu yıl 40.Yaşını kutlayacak olan Pitti Immagine Uomo da CLIMBER B.C. markası yoğun ilgi gördü. Climber özellikle bölgesel pazarlarda lider konumunu sürdürürken, dünya modasının nabzının tutulduğu bu olağanüstü platformda kalite, şıklık ve yeni dünya insanının moda anlayışına ayna tutuyor.
Climber markasının Genel Koordinatörü ve Cuno Group un Yönetim Kurulu Üyesi Mithat Samsama, dünyanın en prestijli moda markalarını ve takipçilerini bir araya getiren Pitti Immagine yöneticileri bir süre önce şirketimizi ziyaret etti ve Türkiye den 3 özel markadan biri olarak davet etti. İlk kez Pitti Fuarı na katıldıklarını belirterek, Pitti Fuarı nın bizim için ticari anlamının yanı sıra imaj bakımından da ciddi önemi var. Baktığınız zaman ağırlıkta İtalyan pazarına hitap eden bir fuar gibi gözükse de imajının önemi çok büyük dedi.
Climber markasının Creative direktörü Ümüt Ünal da Pitti Fuarı na bu yıl ilk kez bir stand açtıklarını bildirdi. Pitti Fuarı na katılmaktan duydukları memnuniyeti dile getiren Ünal, Koleksiyonumuzun en önemli parçalarından bir derleme yaparak fuara gittik. Çok mutluyuz. Dünyanın dört bir tarafından gelenler oldu. Piti Uomo, aslında kreatif anlamda bir çok dünya markasının kendini anlattığı en özel duraklardan, öncelikli ve konsept çıkışlı olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz. Nitelikli dünya moda markaları, tasarım markaları ve uluslararası bir paylaşım platformu. Bu noktada; urban panorama bölümünde Climber B.C. yeni bir çıkış ve varoluş çizgisini taşıyor. Akıl, estetik ve sıra dışı yaklaşımlarıyla. Başka anlatımlarla daha deneyimli sezonlarda, bir ustalık dönemi bu Climber B.C. için dedi.
Yıllardır her sezon yeni bir deneyimin tecrübe ve performans niteliklerini her kreasyonu ile yeni bir olgunluk işlemine dönüştüren Climber B.C. markaya ilgi duyan ve çizdigi yollarda kesiştigi tüm seçkin bireylere yeni bir yol haritası daha ekliyor bu fuarda. Daha çok yeni bir buluşma noktası bu her iki taraf için. Daha farklı degerlendirme ve tasarım algısı olan bir buluşma noktası olduğunu söyledi.
Climber B.C. en zor denklemi kurguladığı SUPRAMIND konsept tasarımlarıyla. Akıl üstü ve bir parça ileri teknolojinin getirdiği yönelimlerin altını çizerek aktaran Ünal, sözlerini şöyle sürdürdü: Bu kez moda trendleri, ya da trendleri etkileyen özel kurgu filmlerine kısa bir es vererek, trendin kendisi haline gelen daha mesafeli ve çizgi ötesinde yaşam denklemini en ustalıkla çözen insanları tercih ediyor çıkış noktası için. Alabildiiğine tekno-futur. Ve yeni kuramsallıklar. Android eğilimlerde taşıyan bir yaklaşım biçimi bu.
Markanın Creative Direktörü Ümit Ünal, Climber B.C. nin kreatif ekibi 13 yaz dönemine ait pozitif renk ve tekstürleri yine kendine özgü formlara dönüştürdüğünü belirterek Keten ve karışımlılar, pamuk ve polyamid, özel yıkama efektleri, seçkin kumaş, aksesuar ve tematik formlar. Biraz daha yalın ve biraz daha akıl işi. Estetik donanım ve detaylar üstün zeka niteliğine servis veriyor bu kez Climber B.C. 2013 yaz döneminde dedi.
|